Subject: Ed: Mis dokumendid peab Müüja ostjale esitama kaupa müües
From: "Gea Metus" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Mar 2025 10:02:02 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere

Palun registreerida.

Gea Metus

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5197 5317

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Indrek Talving <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 21. märts 2025 15:29
Adressaat: Gea Metus <[email-masked]>
Teema: Mis dokumendid peab Müüja ostjale esitama kaupa müües

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere !

Olen soovinud tel teel teemat arutada aga panen lühidalt kirja murekoha…

Lasteaedu sisustades ning mööblit ja inventari soetades või uuendades
peaks Hinnapakkumise kutses olema fikseeritud, mis dokumente ja
tõendusmaterjale on vaja kauba üleandmisel esitada Müüja poolt… ja millega
peab müüa arvestama…

Oleme varasemalt küsinud infot kahjulike ainete sisalduse osas,
deklaratsioone ja tõendusmaterjale. Samuti, et kinnitust, et  euroopa
liidus on lubatud kasutada, lisaks tootja sertifikaate, CE märgiustust
,jne…

Lisaks muidugi hooldus ja kasutusjuhised… kui neid ei ole siis Müüja
kinnitab ja koostab dokumendid ise.

Milline on soovitus nõuete ja tingimuste osas Pakkujale, et mis kinnitust
või tõendust või kinnitust peab ta kaubaga kaasa andma, esitama et meil ei
tekiks edaspidiselt probleeme, jne

Täna on müüjad käitunud erinevalt ja üheselt mõistetavat loetelu ei ole
Hankija poolt esitatud kuid tahaks sellise nimekirja tekitada või vähemalt
sõnastuse fikseerida, millele peab lasteaedades ehk ühiskondlikus ruumis
tooted ja kaubad vastama ja mida peaks Müüja kaubaga koos tõenduseks
Ostjale üle andma

Oleksin tänulik kui saaksin esimesel võimalusel tagasiside

Lugupidamisega

Indrek Talving

Peaspetsialist

Üldosakond

Tallinna Haridusamet

Estonia pst 5a, 10143 Tallinn

+372 6404983